loading...
░░بزرگــ وب ایرانیان░░
amir mohamad__rezvan بازدید : 4 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ترفند ۲۲۰ خواندن این ترفند را به همه کاربران توصیه میکند      

 امروز ما در ترفند۲۲۰قصد داریم شمارو با یک سایت اشنا کنیم که امکانات فوق العاده ای به شما عزیزان ارائه میده. بدین ترتیب که اگر شما دوست دارید سایتی را مشاهده كنید كه به‌دلیل تحریم‌ها قادر به مشاهده آن نیستید؟ یا توسط یكی از دوستانتان به وسیله ایمیل، یك فایل متنی از مجموعه نرم‌افزارهای آفیس برایتان ارسال شده است اما نرم‌افزار موردنیاز برای باز كردن آن را در اختیار ندارید و قادر به مشاهده محتوای فایل نیستید با این ترفند كه برمبنای ارسال ایمیل كار می‌كند، می توانید بسادگی با ارسال یک ایمیل، دستورات مورد نظرتان را اعلام و نتایج حاصله را نیز به‌صورت پاسخ ایمیل دریافت كنید. به‌این ترتیب می‌توانید براحتی با نقشه گوگل یك مكان را پیدا كنید، نشانی صفحات وب موردنظرتان را در صفحه ایمیل خود ببینید و در كمتر از چند دقیقه بدون داشتن هیچ نرم‌افزار جانبی، فایل‌های پیوست ایمیل‌ها را به فرمت PDF تبدیل كنید!

amir mohamad__rezvan بازدید : 3 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

همان طور که می دانید كاربران و حتی شركت‌های زیادی هستند كه افراد بسياری را در فهرست دوستان خود در فیسبوك اضافه كرده‌اند و با ورود سرویس جدید گوگل یعنی گوگل‌پلاس قصد دارند همان فهرست دوستان را به این سرویس جدید نیز منتقل كنند. تا این زمان كه درحال آماده‌سازی این ترفند برای شما هستیم روش مستقیمی برای این كار در گوگل‌پلاس طراحی نشده اما انجام این كار غیرممكن نیست، چرا كه با در اختیار داشتن یك كاربری در سرویس ایمیل یاهو براحتی می‌توانید این كار را انجام دهید. پس برای اطلاع از این ترفند جالب از بهترین های ترفند با ما همراه باشید.

amir mohamad__rezvan بازدید : 2 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران محصولات امنیتی شرکت Kaspersky با آن سروکار دارند، مشاهده پیغام خطای Black list of licenses is corrupted  است. این مشکل معمولاً به هنگام قطع ناگهانی به‌روزرسانی برنامه صورت می‌گیرد و پس از آن هر چه بر روی دکمه Fix it now کلیک کنید مشکل حل نمی‌شود. و تنها به‌روزرسانی برنامه انجام می‌گیرد و پیغام خطا باقی می‌ماند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه حل این مشکل بپردازیم.

amir mohamad__rezvan بازدید : 5 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ترفند ۲۲۰ خواندن این ترفند را به همه کاربران توصیه میکند  

از ماه‌ها قبل فیس‌بوک و اسکایپ صحبت‌هایی را مبنی بر همکاری دو جانبه انجام داده بودند که بالاخره مارک زوکربرگ در سخنرانی خود به طور رسمی خبر از امکان جدید مکالمه تصویری در فیس بوک را داد و در بلاگ اسکایپ نیز این خبر منتشر شد. فیس بوک با این کار به نوعی هدف عقب نماندن از گوگل پلاس را در سر دارد، حتی این کار می تواند برای خوشنودی کاربران بوده باشد تا از این شبکه اجتماعی دور نشوند و سراغ رقبا نروند. هنگامی که شما امکان مکالمه تصویری را فعال کنید، در سمت راست بخش مکالمه ویدئویی، لیست دوستان آنلاین شما به صورت ردیفی به نمایش در‌می‌آید و در این بخش می‌توانید یه لیست کاملی از دوستان خود دسترسی داشته باشید. در هنگام انجام گفتگوی متنی با دوستان نیز در بالای پنجره، یک آیکون مکالمه تصویری افزوده شده است که موجب دسترسی سریع به این امکان می‌شود. می توانید چند نفر را برای مکالمه تصویری انتخاب کنید و به صورت گروهی با هر یک به مکالمه بپردازید. در ابن ترفند از بهترین های ترفند به معرفی چگونگی فعال سازی و استفاده از این سرویس می پردازیم.

amir mohamad__rezvan بازدید : 1 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ترفند ۲۲۰ خواندن این ترفند را به همه کاربران توصیه میکند   

همان‌طور که می‌دانید فایل‌ها در فرمت‌های مختلفی ذخیره و قابل استفاده‌اند. به‌عنوان مثال فایل‌های صوتی دارای فرمت‌هایی همچونMp3، WMA ، OGG، AAC و WAV بوده و فایل‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلفی اعم از AVI، MKV، MP4، VOB و... وجود دارند. گاهی اوقات هنگام تغییر نام این فایل‌ها ممکن است بخواهید فرمت آنها را نیز تغییر دهید. به‌ عنوان مثال شاید بخواهید برای عدم دسترسی آسان به مجموعه‌ای از فایل‌های  PDF، فرمت آنها را به AVI تغییر دهید تا کسی قادر به بازکردن فایل‌های شما نباشد‌؛ چرا که تشخیص این که فرمت اصلی فایل چه بوده است کار ساده‌ای نیست. تغییر فرمت چند فایل کار چندان سختی نیست اما اگر تعداد فایل هایتان 2 یا سه رقمی باشد این کار به صورت دستی چندان ساده و عقلانی نیست! البته نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که امکان تغییر نام و فرمت به‌صورت گروهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر می‌خواهید از مهارت خود در ویندوز استفاده کنید و آن را به رخ بقیه بکشید، و بخواهید بدون نیاز به نرم افزار فرمت گروهی از فایل ها را تغییر دهید می‌توانید از این ترفند منحصر به فرد در بهترین های ترفند استفاده کنید تا تمام فایل‌های موجود در یک پوشه را براحتی به فرمت دلخواه خود تغییر دهید.

amir mohamad__rezvan بازدید : 3 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دوست دارید ایمیلی را از حالا آماده کنید، اما در زمان مشخص در چند ساعت بعد یا یک روز بعد آن را برای گیرنده ارسال کنید؟! به‌طور پیشفرض این قابلیت در سرویس جی‌میل وجود ندارد، اما با پلاگین و افزونه ای که روی مرورگرهای محبوب کاربران اعم از کروم و فایرفاکس قابل نصب است، می‌توانید این قابلیت را نیز به جی‌میل اضافه کنید. پس اگر می خواهید این ترفند جذاب و کاربردی را از دست ندهید در ادامه ترفند از ترفند220 با ما همراه باشید.

 

amir mohamad__rezvan بازدید : 7 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ثبت لحظه‌هاي شاد كنار اعضاي خانواده، مسافرت رفتن، شگفتي‌هاي طبيعت، لحظه‌هاي خاطره‌انگيز و... سوژه‌هايي هستند كه بهانه‌اي براي عكاسي شما مي‌شوند. اما پس از ثبت اين سوژه‌ها ذخيره كردن آنها روي هاردديسك يا اشتراك‌گذاري آنها با دوستانتان مشكلات مخصوص به خودش را دارد كه يكي از اين مشكلات تغيير اندازه عكس‌هاست. به‌عنوان مثال فرض كنيد پس از مسافرت با يكي از دوستانتان قصد داريد بيش از صدها عكسي را كه تهيه كرده‌ايد با استفاده از ايميل برايشان ارسال كنيد. ارسال تمام عكس‌ها با كيفيت و در اندازه اصلي آن كه بسيار بزرگ است امكان‌پذير نخواهد بود ؛ چرا كه حجم تصاوير ارسالي بسيار زياد مي‌شود. در چنين شرايطي بهترين كار، تغيير اندازه تصاوير است. اگر بخواهيد اين كار را انجام دهيد يا بايد زمان زيادي براي تغيير اندازه تك تك تصاوير صرف كنيد يا از نرم‌افزارهاي جانبي مخصوص اين كار استفاده كنيد. اما اگر نرم‌افزار فتوشاپ را روي سيستم‌عامل خود نصب كرده باشيد هيچ يك اين مشكلات را نخواهيد داشت ؛ چرا كه در این ترفند از ترفند۲۲۰ اين امكان وجود دارد كه با يك كليك ماوس مجموعه‌اي از تصاوير را تغيير اندازه دهيد و آنها را با كيفيت موردنظرتان در اندازه دلخواه ذخيره كنيد! پس برای اطلاع از نحوه انجام آن در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

 

amir mohamad__rezvan بازدید : 13 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

IP به آدرس عددی گفته می‌شود که به هر یک از دستگاه‌ها و کامپیوترهای متصل به شبکه‌‌های مبتنی بر TCP/IP (همانند اینترنت)، اختصاص داده می‌شود. شاید شما نیز دوست داشته باشید بدانید هم‌اکنون که در حال اتصال به اینترنت هستید IP شما چیست؟ راه‌های مختلفی برای پی‌بردن به پاسخ این سوال وجود دارد، یکی از راه‌های جالب استفاده از موتور جستجوی «گوگل» است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

 

amir mohamad__rezvan بازدید : 4 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

ترفند ۲۲۰ خواندن این ترفند را به همه کاربران توصیه میکند   

زمان هيچ‌گاه به عقب بازنخواهد گشت. اين جمله زماني كاملا درك مي‌شود كه كاري انجام شده باشد كه نبايد انجام مي‌شد! به‌ عنوان مثال فرض كنيد در يك ايميل تا توانسته‌ايد پشت سر يكي از دوستانتان غيبت كرده‌ايد و قصد داشتيد اين ايميل را براي يكي ديگر از دوستانتان ارسال كنيد، اما به اشتباه ايميل را به همان دوستي ارسال مي‌كنيد كه در متن ايميل دوستي را در حقش تمام كرده‌ايد! شايد مواردي از اين قبيل براي خيلي از شماها پيش آمده باشد. در چنين مواقعي هيچ راه چاره‌اي وجود ندارد جز اين كه خودتان را به بي‌خيالي بزنيد يا با كلي شرمندگي (كه مطمئنا نتيجه نخواهد داد) از طرف مقابل معذرت بخواهيد! البته اين مثال را فقط جهت نشان دادن حساسيت موضوع بيان كرديم، اما موارد مشابهي همچون ارسال ايميل يك شركت به شركت ديگر، ارسال نامه محرمانه به مخاطبان متفرقه و... برخي ديگر از اين موارد هستند. سرويس‌هاي ايميل همچون ياهو، هات‌ميل و... پس از ارسال ايميل هيچ گزينه‌اي را براي جلوگيري از ارسال به‌عنوان فرصتي دوباره براي تصميم‌گيري در اختيار شما قرار نمي‌دهند و به ‌محض دريافت دستور ارسال از طرف شما، ايميل را ارسال مي‌كنند، اما كاربران جي‌ميل مي‌توانند با فعال‌سازي قابليت Undo مدت زمان كوتاهي را براي تصميم‌گيري مجدد و انصراف از ارسال ايميل در اختيار بگيرند! چنانچه مي‌خواهيد اين قابليت را به جي‌ميل خود اضافه كنيد و اين فرصت را داشته باشيد تا ارسال ايميل‌هاي اشتباهي را لغو كنيد، در ادامه ترفند از بهترین های ترفند با ما همراه باشید.

amir mohamad__rezvan بازدید : 3 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

قابلیت مرور صفحات وب به‌صورت تب از جمله امکاناتی است که در بسیاری از مرورگرهای جدید به چشم می‌خورد. مرورگر کروم نیز در این زمینه‌ها نوآور بوده و علاوه بر پشتیبانی از چنین امکاناتی، مواردي را نیز به‌عنوان پشتیبان برای این قابلیت‌های جدید طراحی کرده است. یکی از امکاناتی که کروم برای مرور به‌صورت تب درنظر گرفته باز کردن مجدد تب‌هایی است که عمدا یا سهوا توسط کاربران بسته شده است. فرض کنید پس از صرف زمان زیاد برای جستجو به‌دنبال یک صفحه خاص آن را پیدا کرده و حالا اتفاقی دستتان به دکمه بستن تب خورده و آن را بسته‌اید! در چنین حالتی با استفاده از قابلیت بازکردن مجدد تب‌های بسته شده در کروم می‌توانید براحتی این تب را باز کنيد و به مرور آن بپردازید. برای استفاده از این قابلیت روش‌های متعددی در سیستم‌هاي‌عامل‌ ویندوز و مک وجود دارد که در ادامه ترفند از بهترین های ترفند به معرفی 4 روش اصلی می‌پردازیم.

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
خوش امدید به پاتوق وب بـــزرگ سایت ایرانیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نویسندگان پاتوق
    amir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 740
  • کدهای اختصاصی
    21593622891054431430.jpg